Fibernet på Anholt

Hurtigt internet på Anholt – fristforlængelse!

Borgerforeningen opfordrer ALLE – fastboende og sommerhusejere – til at tilmelde sig Fibias tilbud på lynhurtigt internet.

Du kan tilmelde dig på fibia.dk/anholt, hvor du også kan læse mere om det aktuelle tilbud, der gælder frem til årsskiftet.

Tilslutningsafgiften på 1.495 kroner kan trækkes fra i skat – håndværkerfradrag.

Du binder dig kun for seks måneder. Derefter kan du løbende skifte mellem de forskellige abonnementer, eller du kan vælge at opsige dit abonnement. I 2020 åbnes fibernettet for konkurrerende udbydere, hvorved du får mulighed for at vælge TV-pakker fra andre end Fibia.

Tilmeldingsfristen er forlænget fra 31. oktober 2019 til 31. december 2019, da det har vist sig, at ikke alle har set det udsendte materiale eller opslagene på plankeværker m.v.

Har du endnu ikke tilmeldt dig, så gør det NU. Har du brug for hjælp til tilmeldingen, så sig endelig til. Og husk: Du kan altid framelde dig igen efter seks måneder.

Pr. 7.12. er antallet af tilmeldinger nået op på 177 – at nå den sidste del af målet på de 230 tilmeldinger kræver helt sikkert en indsats. Så hvis du har en mailadresse på en eller flere ejere af fritidshuse, så send en hilsen med et link til siden her samt en opfordring til at deltage i Anholt Fibernet på Facebook og til at sende budskabet videre til relevante personer.

Anholt Borgerforening