Kalender

På denne side kan man holde øje med nogle af de aktiviteter, borgerforeningen afholder eller deltager i i 2021

Ekstraordinær generalforsamling den 18/11-2021 kl.19

Der er to punkter til afstemning, som vi ikke kunne stemme om sidst på grund af for få fremmødte. Husk man kan stemme ved hjælp af fuldmagt.

Forslag 1: Stillet af Mia Nordby

Jeg ønsker en vedtægtsændring af paragraf 5.

Tiden nærmer sig for indsendelse af ændringsforslag til borgerforeningens vedtægter. Jeg vil derfor gerne fremsætte et ændringsforslag med hensyn til dato for generalforsamling af hensyn til fastelavn, som næste år ligger i den sidste weekend i februar. Fastelavnssøndag falder altid mellem 1. februar og 7. marts. Kunne vi derfor ændre datoen for generalforsamlingen til anden søndag i marts? Så vil det aldrig kunne karambolere med fastelavn -jeg vil nemlig gerne kunne deltage i begge dele, og det håber jeg, at også andre vil!

Forslag 2: Stillet af Vibeke Klixbull

Forslagene er indført med rødt i vedtægterne som er vedhæftet her: Ændringsforslag til Vedtægter for Anholt Borgerforening

Andespil 5 december kl. 14 i forsamlingshuset

Borgermøde med  borgmesteren og formand og næstformand i miljø- og teknikudvalget.

13. december, og mødet afholdes fra kl. 16.30 – 18. Efterfølgende er Borgerforeningen vært for et stykke smørrebrød og en øl/vand.

Dagsorden følger, men mødet er en opfølgning på det møde Udvalget for miljø og teknik afholdt på Anholt havn i september. Her var emnet primært byggeri på havnen, men et andet emne som fyldte på mødet var håndtering af helårts status på huse, bopælspligt og udstedelse af flexboligtilladelser. Udvalget ønsker at høre så mange meninger om håndtering af bopælspligt og udstedelse af flexboligtilladelser som muligt. Kom og giv din mening til kende.